+ 36 30 785 2814  info@okeshop.hu

Szállítási feltételek

A termékek szállítási módja

A csomagokat a Magyar Posta Zrt. vagy vállalkozásunk szállítja ki! Csak Magyarország területén belül vállaljuk a csomagszállítást!


A csomagszállítás díja értékhatártól függően a következők szerint alakul:



1. Házhoz kézbesítés

1-29999.-Ft közötti vételár esetén, utánvétel 1690.-Ft
1-29999.-Ft közötti vételár esetén, banki előre utalással 1490.-Ft
30000.-Ft feletti vételár esetén ingyenes

A Magyar Posta a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre kerül a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. Az őrzési idő lejártával a csomagot visszaszállítják a feladónak, jelen esetben vállalkozásunknak. Az át nem vett csomaghoz kapcsolódó, teljesült szállítási szolgáltatásokat minden esetben kiszámlázzuk a vásárló részére!

2. Postán maradó kézbesítés
1-29999.-Ft közötti vételár esetén, utánvétel 1390.-Ft
1-29999.-Ft közötti vételár esetén, banki előre utalással 1190.-Ft
30000.-Ft feletti vételár esetén ingyenes

A Postán maradóként, PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 179 postára - külön díj felszámítása nélkül - szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok, így akár a pénteki munkanapokon, 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok szombati átvétele is biztosított ezeken a helyszíneken. PostaPontok listája (N oszlop)

   

3. PostaPont átvételi pont kézbesítés /MOL PostaPont, COOP PostaPont/

1-29999.-Ft közötti vételár esetén, utánvétel 1390.-Ft
1-29999.-Ft közötti vételár esetén, banki előre utalással 1190.-Ft
30000.-Ft feletti vételár esetén ingyenes

A PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet. A csomag átvétele a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a COOP üzletek esetén hétfőtől-szombatig lehetséges.
MOL PostaPontok listája
Coop PostaPontok listája

4. Csomagautomatára kézbesítés
1-29999.-Ft közötti vételár esetén, utánvétel 1390.-Ft
1-29999.-Ft közötti vételár esetén, banki előre utalással 1190.-Ft
30000.-Ft feletti vételár esetén ingyenes

Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.
Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére). A csomagautomatába feladható csomag maximális mérete 50x31x35cm, 20kg és a fizetendő vételár nem haladhatja meg a bruttó 200.000.-Ft-ot. Csomagautomaták listája

5. Személyes áruátvétel
A megrendelő a csomagot előzetes egyeztetést követően- az internetes áruház csomagküldő telephelyén (Tiszaföldvár, Deák Ferenc út 4.) átveheti munkaidőben illetve az egyeztetett időpontban. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 8 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni. A 8 nap letelte után a rendelést töröljük.


A fenti árak Bruttó árak, a 27%-os áfa-t tartalmazzák!


Csomagolási költség

Igyekszünk a csomagolási költségeket a minimálisra csökkenteni, így ennek költségeit magunkra vállaljuk.

Szállítási határidők

Web áruházunk több beszállító termékeit is kínálja. A termékek bizonyos része állandóan van készleten, ám egy részükből lehet, hogy nincs, vagy nincs elegendő raktáron. A raktáron lévő termékeket átlagos esetben a megrendelést követő munkanapon postára adjuk. A raktáron nem lévő termékeket a lehető leghamarabb beszerezzük erről munkatársunk további tájékoztatást nyújt, ezt követően tudjuk a megrendelést postára adni. Amennyiben a megrendelés a megrendelést követő legkésőbb 5. munkanapon sem kerül feladásra, ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni.

A vásárló dönthet, hogy megvárja a következő beszállítást; a hiányzó terméket kihagyja a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el; a csomagot a hiányzó termék beérkezését követően postára adjuk; hasonló (helyettesítő) terméket választ; vagy következmények nélkül lemondja a megrendelést.

A szállítás időpontja beszállítóinktól függ (tudják-e hozni a terméket, amely nekünk éppen nincs raktáron) illetve szállító partnereinktől függ (le tudják-e szállítani a csomagot az előjelzett időpontra), így esetleges csúszás esetén felelősséget nem tudunk vállalni (sem kötbért, sem kártérítést).

A csomag feladásáról e-mailben csomagazonosítót küldünk. A csomag érkezése az email elküldését követő munkanapon várható.

MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mail-ünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással kezelünk!

A vételárak nem tartalmazzák a személyes átvételnél a gépek összeszerelését, beüzemelését. Amennyiben a web áruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Fizetési Feltételek:

1. Személyes és utánvéttel történő fizetés

2. Banki előre-átutalás. Számlaszámunk: K&H Bank 10402575-50526755-53781001, kedvezményezett: Szabó Márta E.V. A közleményként kérjük, tüntesse fel nevét és a megrendelés sorszámát. Díjbekérő számlát automatikusan nem küldünk. Amennyiben ilyen igénye van, kérjük jelezze felénk. FONTOS: kérjük, hogy csak azután indítsa el az utalást, amikor ügyfélszolgálatunk már visszaigazolta a rendelt termék/ek szállíthatóságát, időpontját.

Tulajdonjogi kikötés:

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Információ a szállításról:

A csomag feladásáról, illetve a csomag, szállító cégnek történt átadásáról e-mailben értesítjük. Az e-mail tartalmazza a csomag szállítási azonosítóját, amely azonosítószámmal lehet érdeklődni a Postán a 06-40-31-32-33-os telefonszámon, vagy a Posta honlapján.

Rendelés lemondása téves rendelés esetén, át nem vett csomag

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@okeshop.hu címen, írásban mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Át nem vett csomag -Csomag újrakézbesítés

Minden alkalommal, amikor csomagot küldünk, megküldjük Önnek is a feladás napján e-mailben a csomag azonosító számot, ebből tudhatja, hogy másnap megkapja a csomagot. Amennyiben másnap nem találkozik a szállítóval és értesítőt sem kap a postaládájába, úgy a küldött csomagazonosító számmal hívja fel a 06-40/31-32-33-as telefonszámot és érdeklődjön a csomagjáról. Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 10 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. Át nem vett csomag esetén a teljesült szállítási szolgáltatások díját a megrendelőre terheljük, a csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezzük. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük, másnap értesítsék cégünket, hogy utána járjunk a csomag sorsának.